Poczta Polska to przedsiębiorstwo, które wyczerpało swoje dotychczasowe źródła rozwoju. Obecnie znajduje się w punkcie, z którego wiodą tylko dwie drogi – jedna zmierza ku trwałemu wzrostowi, dzięki zaangażowaniu się w budowę świata komunikacji cyfrowej oraz handlu e-commerce i cross-border; druga – polegająca na kontynuowaniu starych sposobów funkcjonowania, prowadzi do stopniowego obumierania tej cieszącej się prawie 500-letnią tradycją instytucji.
Raporty
Raport dotyczący stanu debaty regulacyjnej na temat użyteczności formuły pułapu cenowego (price cap) jako narzędzia wykorzystywanego do regulacji cen powszechnych usług pocztowych
Zawartość raportu: przegląd przekrojowy stanu wdrożenia i faktycznego stosowania formuł price cap jako narzędzi do regulacji poziomu cen usług pocztowych w krajach UE w oparciu publicznie dostępne dane, analiza zalet, wad i ryzyk wykorzystywania mechanizmu Więcej…